LUCU !!! PELAJAR DIGANTUNG LESEN. MEMANDU KERETA BARBIE KE KOLEJ...








#Seorang pelajar perempuan di Texas, Amerika Syarikat yang lesennya digantung akibat memandu dalam keadaan mabuk menjadi viral akibat memandu kereta mainan Barbie berwarna pink ke kolej.


#Tara Monore yang berusia 20 tahun itu tidak mahu ke kolej dengan menaiki kenderaan awam. Bapanya yang marah dengan tindakan anaknya merampas kereta Tara dan enggan memberinya kebenaran untuk memandu sendiri ke kolej. Jadi, Tara akhirnya mendapat idea dengan membeli kereta mainan Barbie dengan harga RM 258.


#Dia tiba-tiba popular bukan sahaja di kolejnya tetapi di seluruh dunia apabila pada mulanya kawannya mengambil gambarnya sedang memandu kereta mainan tersebut dan memuat naik di Twitter. Kereta mainan jeep tersebut yang mempunyai tenaga bateri 12 voltan dengan kelajuan 5mph itu, mampu membawanya ke kolej.



Mungkin jarak rumahnya ke kolej tidak berapa jauh sebab itu dia memilih untuk menaiki kereta mainan. Tambahan pula, jalan di sana tidak seperti jalan di Malaysia. Segalanya perlu melalui jalan besar seperti jalan raya. 


0 Response to "LUCU !!! PELAJAR DIGANTUNG LESEN. MEMANDU KERETA BARBIE KE KOLEJ..."

Post a Comment