Seekor Ibu Itik ini tanpa Henti berbunyi 'quack quack' seperti Ingin menyatakan sesuatu..

Ibu Itik Ini Meminta Tolong Orang Ramai untuk Selamatkan Anak-Anaknya





$@^Macam mana ya nak faham bahasa binatang sebab yang kita tahu mereka hanya menghasilkan bunyi saja. Tapi kalau kita cuba fahami mungkin kita boleh tahu apa yang cuba disampaikan mereka.
#*Seekor ibu itik tanpa henti berbunyi ‘quack quack’ pada orang yang lalu di tepi jalan sambil bermundar mandir seperti cuba memberitahu sesuatu. Mereka tak pasti apa yang cuba sampaikan sehinggalah mereka menemui beberapa ekor anaknya terperangkap di dalam saliran air yang terletak di tengah jalan.
#%^Seorang lelaki berhenti dan beliau meminta bantuan dua orang pegawai penguatkuasa untuk membantu mengeluarkan anak-anak itik yang terperangkap memandangkan ianya di tengah jalan raya. Si ibu itik hanya duduk memerhatikan mereka menyelamatkan anak-anaknya.
^*Comel sangat apabila anak-anaknya berlari ke arah ibu itik ini. Agaknya, kalau tak ada orang yang mempedulikan itik ini bagaimana lah anak-anaknya. Lepas ni kalau anda ada terjumpa binatang yang dalam keadaan tak senang duduk ke apa cuba cari manalah tahu mereka perlukan bantuan kita sebagai manusia.

0 Response to "Seekor Ibu Itik ini tanpa Henti berbunyi 'quack quack' seperti Ingin menyatakan sesuatu.."

Post a Comment